ผู้เขียน หัวข้อ: 12 Simple Steps to Start Creating a Healthy DietSwitching from high calorie ju  (อ่าน 15 ครั้ง)

0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้

mau2012nara9


  • ออนไลน์
  • เพื่อนบ้าน
    *

  • 33
  • คะแนนน้ำใจ
    +2
12 Simple Steps to Start Creating a Healthy Diet Switching from high calorie ju

Abdominal Workouts for the Brave One thing that I must admit is always that for those my gym experience, I have really never done any abs work. Maybe once weekly I will add in a thing that constitutes being a core figure out, that is it. I do have a few abdominal workouts in my head but I always find that I am too tired after having a workout to do them. So this is made to help people who are in a very similar position in my opinion. I'm not sure if it is an absence of motivation that is fueling this, I doubt it, as I love a health club! So it has to be poor technique in my behalf. I have looked around the Internet to try to obtain the answer but so far I haven't seen what I am searching for. I need something will fit seamlessly into my existing workout but will heavy enough which it works for me. In the office you will find there's useful ab workout advice, so I thought I would share them in case anyone is seeking some inspiration. I will endeavour and describe the best I can here! Whilst hanging from chin up bar (or even an empty Smith Machine bar hooked at the pinnacle) Raise your legs for the ankles are above your neckline, do that 20 times for 3 sets.  On the Dip bars hold yourself vertical with toes pointing to the ground, then draw circles (about shoulder width size) using your toes, 10 x clockwise and ten times anti-clockwise, that counts as 1 set. Do this for 3 sets (60 revolutions in total)  Again around the dip bar, raise your knees up towards your left shoulder, down, after which up again for your right shoulder, 10 on each so an arrangement is 20 reps, do this for 3 sets.  On the bottom, hold a plank for 5 minutes, then hold one arm for 8 minutes and after that hold the other arm for 8 minutes. (Don't worry that's everything!)   These next few need a Medicine ball; Laying lying on your back using the Medicine ball behind your head, raise the knees up so they really are level using your chest, at the same time because this boost the Medicine ball up well as over therefore it finishes above your knees (all aligns above your chest) do that 20 times for 3 sets.  Sitting up using your knees bent and feet off the bottom (the 'V' position) hold the Medicine ball and twist with the ball going one way and the knees going the opposite way which means your core is twisted. Do this 20 times for 3 sets. (NB do this slowly and controlled using a weight you happen to be confident with, quick jerky movements can easy cause injury in your back.)  Laying on your back and produce your knees up for a chest whilst holding the Medicine ball stationary above your brain. Do this 20 times for 3 sets.  Lying face up with your knees up and soles of one's shoes flat about the floor. Use your right hand to reach and grab your right ankle (keeping your back and shoulders flat around the floor) then left hand to left ankle and so on til you have grabbed each ankle significantly (one set being 20 movements) try this 3 x.  Using the Abdominal cradle lay along with your legs straight out plus your ankles crossed, and rehearse the cradle to crunch 20 times, this is for 3 sets.   So there you are! A helpful different Ab workouts for you to try and test in order to develop a strong core! However, remember your cardio help Treadmills and so on to make sure you keep your body fat percentage down hence the work shows! ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
12 Simple Steps to Start Creating a Healthy Diet


      ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Pixajoy Photobook  11     

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Royal Canin Hair  Skin Ca

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Terramycin Eye Ointment for Do

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
New Kitten Flea Clear 2 5

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Misha Dry Cat Food Chicken 

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
ROYAL CANIN Kitten W

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Spot On Flea Tick Treatme

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
Terramycin Eye Ointment

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
1STOP Economy Soft Pet

          ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ

     ขออภัย! คุณไม่สามารถเห็นลิ้งค์ที่โพสต์นี้ได้ กรุณาสมัครสมาชิก หรือ เข้าสู่ระบบ
FRISKIES   Seafood Sensation

     



ลิ้งค์หัวข้อ: บ้านหรรษา ดอทคอม/topic/7055

LikePost โดย 0 สมาชิก :